Vacature: Relatiebeheerder

Dé steun en toeverlaat voor onze klant. Als relatiebeheerder ben je de eerste contactpersoon en bouw je echt een band op met onze leuke klanten. Een rol vanuit waar je de klant goed kunt adviseren en ondersteunen.

Wat doe je als relatiebeheerder bij Guidon groep?
Als relatiebeheerder ben je dus de go to person voor onze klanten. Met jouw financiële kennis zorg je voor het juiste inzicht voor de klant en kun je de ondernemer echt ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes. 

Dit vind je leuk om te doen
✔ Adviespartner zijn voor jouw klanten en het tijdig signaleren van adviesbehoeften;
Binnen je eigen klantenportefeuille verantwoordelijk zijn voor de aansturing van de totale dienstverlening van ons kantoor. Hierbij werk je nauw samen met de specialisten van de andere afdelingen;
✔ Het (laten) uitvoeren van samenstelopdrachten en medeverantwoordelijk zijn voor het budget;
Het acquireren van opdrachten bij bestaande klanten;
✔ Zelfstandig of samen met verantwoordelijk accountant de uitgevoerde opdrachten bespreken.

Hier herken jij jezelf in
Je hebt een afgeronde opleiding als AA accountant of je bevind je momenteel in de eindfase van de opleiding;
Je bent helemaal thuis in de wereld van een MKB-accountantspraktijk als relatiebeheerder
Jouw dag is geslaagd als je jouw klant hebt voorzien van een passend advies
Je houdt van het automatiseren van werkwijzes
Je bent klantgericht, hebt een positief kritische instelling, houdt van een hoge mate van zelfstandigheid en je stelt het leveren van kwaliteit voorop.
Je houdt ervan om jezelf continue weer verder te ontwikkelen

Dit zoek jij verder in een baan
Een marktconform salaris;
Vakantiegeld;
29 vakantiedagen;
Premievrije pensioenregeling;
Vernieuwende mobiliteitsregeling, we denken aan je portemonnee;
Uitdagend werk met tastbare impact binnen onze organisatie;
Een gedreven team dat klaarstaat om bij te dragen aan jouw ontwikkeling;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Informele werksfeer waarin je jezelf kunt zijn;
Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken;
Dagelijkse groei via onze Guidon Academy;
Leuke activiteiten met collega’s, variërend van padellen tot personeelsweekenden weg, wintersport en de vrijdagmiddagborrel.

Lijkt dit je wat? Solliciteer nu!

Guidon Groep

Je komt te werken binnen de Guidon Groep. Onder de Guidon Groep vallen Actan – adviseurs en accountants, Sophista – fusies en overnames en Twine – Business Intelligence.
Waarom je zou willen werken bij de Guidon Groep?

De Guidon Groep is één van de weinige zelfstandige full-service financieel advieskantoren.
Onze (meewerkende) partners bepalen het beleid, waarbij zij de belangen van de medewerkers zwaar meewegen. Zij weten wat er op de werkvloer speelt.

Groot genoeg om jou de mogelijkheid te bieden om je verder te ontwikkelen. In jouw eigen vakgebied, maar ook in de breedte: je kan bij ons kennismaken met veel verschillende onderdelen van de financiële dienstverlening. 

En klein genoeg om je persoonlijk en op jouw wensen gericht te begeleiden. En om al je collega’s bij naam te kennen. We werken hard, maar er is ook tijd om met elkaar te ontspannen en successen te vieren.

Spreekt deze vacature je aan? Neem contact met ons op!

Je bereikt ons via +31 20 653 21 00 of een e-mail naar werkenbij@guidongroep.nl.
Vul je hieronder je gegevens in, dan nemen wij contact met jou op.

Onze andere vacatures

Past deze vacature toch niet helemaal bij je, maar ben je wel op zoek naar een andere functie?

Bekijk onze andere vacatures, wie weet zit daar jouw droombaan tussen.