Vacature: Administratieve gids

Lever jij met jouw financieel, administratieve expertise een bijdrage aan onze vooruitstrevende organisatie?

Wat doe je als administratieve gids bij Guidon Groep?

Ken je de uitspraak uit de coronaperiode nog? “We sturen terwijl we in de achteruitkijkspiegel kijken”. Jij voorkomt dat door ervoor te zorgen dat onze klanten altijd up-to-date informatie hebben waarop zij kunnen sturen. Met een door jou goed bijgewerkte administratie en de benodigde dashboards weten ze altijd hoe hard ze gaan en of ze uit de bocht vliegen. Waarvoor wij ze uiteraard behoeden. 

Dit vind je leuk om te doen!

✔ Dagelijks werken aan de (geautomatiseerde) administratie van onze klanten (Exact en Basecone);
✔ Het toezien op een continue bijgewerkte administratie;
✔ Nauw samenwerken met de specialisten op gebied van fiscaal en accountancy om samen onze klanten te kunnen adviseren;
✔ Btw-aangiften opstellen;
✔ Het regelmatig contact hebben met de klant.

Hier herken je jezelf in

✔ Je hebt een MBO-opleiding afgerond in een financieel-administratieve richting (bijvoorbeeld bedrijfsadministratie);
✔ Je bent helemaal thuis in het verzorgen van administraties;
✔ Jouw dag is geslaagd als de administraties van klanten op orde zijn;
✔ Je gaat helemaal op in het leren van nieuwe dingen zoals het werken met nieuwe (features in de) software;
✔ Je bent een teamplayer met een zelfstandige houding, je kunt verantwoordelijkheid dragen en hebt de motivatie om jezelf te blijven ontwikkelen;
✔ Je houdt ervan om jezelf continue weer verder te ontwikkelen.

Dit zoek jij verder in een baan

Een marktconform salaris;
Vakantiegeld;
29 vakantiedagen;
Premievrije pensioenregeling;
Vernieuwende mobiliteitsregeling, we denken aan je portemonnee;
Uitdagend werk met tastbare impact binnen onze organisatie;
Een gedreven team dat klaarstaat om bij te dragen aan jouw ontwikkeling;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Informele werksfeer waarin je jezelf kunt zijn;
Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken;
Dagelijkse groei via onze Guidon Academy;
Leuke activiteiten met collega’s, variërend van padellen tot personeelsweekenden weg, wintersport en de vrijdagmiddagborrel.

Lijkt dit je wat? Solliciteer nu!

Guidon Groep

Je komt te werken binnen de Guidon Groep. Onder de Guidon Groep vallen Actan – adviseurs en accountants, Sophista – fusies en overnames en Twine – Business Intelligence.
Waarom je zou willen werken bij de Guidon Groep?

De Guidon Groep is één van de weinige zelfstandige full-service financieel advieskantoren.
Onze (meewerkende) partners bepalen het beleid, waarbij zij de belangen van de medewerkers zwaar meewegen. Zij weten wat er op de werkvloer speelt.

Groot genoeg om jou de mogelijkheid te bieden om je verder te ontwikkelen. In jouw eigen vakgebied, maar ook in de breedte: je kan bij ons kennismaken met veel verschillende onderdelen van de financiële dienstverlening. 

En klein genoeg om je persoonlijk en op jouw wensen gericht te begeleiden. En om al je collega’s bij naam te kennen. We werken hard, maar er is ook tijd om met elkaar te ontspannen en successen te vieren.

Spreekt deze vacature je aan? Neem contact met ons op!

Je bereikt ons via +31 20 653 21 00 of een e-mail naar werkenbij@guidongroep.nl.
Vul je hieronder je gegevens in, dan nemen wij contact met jou op.

Onze andere vacatures

Past deze vacature toch niet helemaal bij je, maar ben je wel op zoek naar een andere functie?

Bekijk onze andere vacatures, wie weet zit daar jouw droombaan tussen.